BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 18 April 2011

shocking news :O

Tiap-tiap yang bernyawa akan merasai mati .


ni pagi lepas assembly , saya jumpa dorg michelle yong ( misyel ) , racheal n bla bla bla . cerita punya cerita , tiba-tiba c misyel bgtau yg cousin dhin meninggal dunia , accident . dalam otak saya time tuh  , sepaa cousin dhin ar ? takkan YASSIR ? baru jak tadi saya p tengok pesbuk dia , memang sah dia . punyaaa sedihhh .

Yassir ne cousin DHIN , Dhin ne exbf YVONNE . yvonne ne sepaa ? dia kwn kami last year tpi dia pndah p brunei . time dorg masih kapel , selalu jak dorg dhin ma yassir stay2 depan skul kami . saya pun sempat kenal yassir . pernah satu kali dia ckp ma sya yg dia suka saya . tpi he`s not my taste , so yeahhh , paham2 laa . sejak dorg break , kami cuma berchating d pesbuk jak .

AND TODAY , dia meninggal .

moga roh arwah dicucuri rahmat .

:(

0 comments: